Szerda, 2024-05-01, 21:02:13

Főoldal » 2014 » Július » 7 » gyerekszemmel kilepo
20:56:02
gyerekszemmel kilepo

A záró foglalkozás kilépőkártyái: Hogy éreztem magam?

A kenuzáskor a növények tetszettek: a tündérrózsa és a vízitök. Nagyon jól éreztem magam a kiránduláson és az úszáskor a panzió strandján. Láthattam a kenyérlángos sütést, ami élmény volt. (Kecskés Kinga)

Nekem a táborban az tetszett, hogy nagyon szép helyen voltunk, és mindig finom ételeket főztek nekünk. Jó volt a pizsama parti, amikor rongybabát készítettünk. Sokat nevetünk. Élveztem a kenyérlángos sütést. (Bégányi Gitta)

Nekem nagyon tetszettek a templomok. Élveztem a kenuzást, a közös játékokat, a pizsama partit, a táncházat. Hát legszívesebben maradnék még, de vágyom is haza. (Danó Anett)

Számomra az nem volt jó, hogy beteg voltam, de így is élveztem a kenuzást, láthattam a tündérrózsát. (Diczkó Niki)

Nagyon szép volt minden. Tetszett a vízimalom és a kirándulás, a tündérrózsa a kenuzáskor. (Nagy Vanessza)

Szép volt a két malom és a templomok is. Tetszett a tóban a tündérrózsa és a vízitök. Finomak voltak az ételek. Nagyon jó volt a táncház. Finom volt a kenyérlángos is. (Ponta Edina)

Nagyon tetszett, hogy a testvériskolásokkal együtt voltunk, jobban megismertük egymást és összebarátkoztunk. Érdekes volt a vízimalom és a szárazmalom is. (László Dávid)

Ezen a héten nagyon jók voltak a programok, érdekes helyekre látogattunk. Jó volt a társaság, sokat játszottunk, új barátokat szereztem. (Bégányi Gréta)

Legjobban a vízimalom tetszett. Nagyon jó volt, hogy másokkal ismerkedtünk, barátkoztunk. Nem volt olyan, ami ne tetszett volna. ( Kovács Vilmos)

Nekem nagyon tetszett minden, de legjobban az, amikor belemehettünk a vízbe. Kedvesek voltak velünk, finomakat főztek. Sok mindenkivel ismerkedtem, barátokat szereztem. (Kádár Fruzsina)

Nekem az egész tábor tetszett. Jó volt a fürdés, a kirándulás, a malmok szépek voltak. Szívesen maradnék még. Jó volt megismerni új embereket. (Béres Viktória)

Jól éreztem magam, mert a testvériskolás diákok kedvesek és barátságosak voltak. Nagyon tetszett a környezet, szép helyen voltunk. Kényelmes volt a szobánk is. Csak azért vágyom haza, mert hiányzik a családom, különben még maradnék szívesen. (Sájbli Vivien)

Először nem vágytam ide, mert messze van, de aztán már jól éreztem magam. Lehetett fürdeni, kirándulni, pecázni. Az tetszett, hogy más-más fiúval és lánnyal barátkoztam, ismerkedtem meg. (Miterli Dávid)

Jó volt a tábor! Élveztem, hogy egy hétig új arcok között lehettem. Sokat szórakoztunk, kártyáztunk esténként. Fociztunk és kenuztunk. (Nagy Ákos)

Megtekintések száma: 479 | Hozzáadta:: viol | Helyezés: 5.0/3
Összes hozzászólás: 0
Hozzászólásokat csak regisztrált felhasználók írhatnak.